ندى تيوب

أقسام منوعة => أخبار فنية => الموضوع حرر بواسطة: 3alakeifak في يون 26, 2026, 04:13 صباحاً

العنوان: المخرج/ محمود عبد التواب: للسبب ده حد قالي انه لما بيشوفني بيعرف اننا داخلين في مصيبة!
أرسل بواسطة: 3alakeifak في يون 26, 2026, 04:13 صباحاً
المخرج/ محمود عبد التواب: هو ده العمل اللي مستحيل اخرجه، وللسبب ده حد قالي انه لما بيشوفني بيعرف اننا داخلين في مصيبة!

من برنامج #أسرار_النجوم مع إنچي علي

تابعنا هنا:

Facebook: https://www.facebook.com/nogoumfm
Instagram: https://www.instagram.com/nogoumfm
https://www.tiktok.com/@nogoumfm
X: https://x.com/nogoumfm
WhatsApp Channel: https://bit.ly/47Iub6w
Website: https://nogoumfm.net

اسمع وشاهد نجوم إف إم في أي وقت ومن أي مكان
حمل تطبيقاتنا الرسمية:
IOS: https://goo.gl/XYr8iC
Android: https://goo.gl/pYnnYz
Windows phone: https://ow.ly/BWpTm

#نجوم_إف_إم
#NogoumFM

الغلاف
(https://i.ytimg.com/vi_webp/_0zk-Xlrce0/maxresdefault.webp)

الفيديو




وصف الفيديو
المخرج/ محمود عبد التواب: هو ده العمل اللي مستحيل اخرجه، وللسبب ده حد قالي انه لما بيشوفني بيعرف اننا داخلين في مصيبة!

من برنامج #أسرار_النجوم مع إنچي علي

تابعنا هنا:

Facebook: https://www.facebook.com/nogoumfm
Instagram: https://www.instagram.com/nogoumfm
https://www.tiktok.com/@nogoumfm
X: https://x.com/nogoumfm
WhatsApp Channel: https://bit.ly/47Iub6w
Website: https://nogoumfm.net

اسمع وشاهد نجوم إف إم في أي وقت ومن أي مكان
حمل تطبيقاتنا الرسمية:
IOS: https://goo.gl/XYr8iC
Android: https://goo.gl/pYnnYz
Windows phone: https://ow.ly/BWpTm

#نجوم_إف_إم
#NogoumFM
   

المخرج/ محمود عبد التواب: للسبب ده حد قالي انه لما بيشوفني بيعرف اننا داخلين في مصيبة!